1. W razie pytań dotyczących zwrotu lub reklamacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia niejasności.

2. Jeśli w produkcie brakuje jakiegoś elementu, Produkt jest niezgodny z Zamówieniem, w Produkcie podczas użytkowania powstała wada, prosimy przesłać produkt na reklamację.

3. Reklamowany Produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym zawierającym dane Klienta, opis reklamowanej wady, paragon, numer rachunku do ewentualnego zwrotu środków.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Serwis przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, Produkt zostanie w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.

5. W razie nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt jest odsyłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.

6. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki

Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na zamówienie Klienta.

7. Zwracany Produkt należy odesłać w stanie niepogorszonym w terminie do 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT), oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, w którym zawarty zostanie numer zamówienia, dane kupującego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu), wyszczególnienie zwracanych produktów oraz numer rachunku, na który mamy dokonać zwrotu środków.

8. Zwrot pieniędzy za odesłany Produkt nastąpi na konto bankowe, wskazane przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego rachunku bankowego, przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.

9. Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

10. Koszt przesyłek reklamacyjnych i zwrotów pokrywa Klient.

11. W przypadku, kiedy Klient dokonał zakupu i skorzystał z promocyjnej darmowej przesyłki, a następnie zwrócił całość lub część towaru, otrzyma zwrot ceny towaru pomniejszony o koszt przesyłki gratisowej(zgodnie z aktualnym cennikiem).

Warunkiem skorzystania z promocji dotyczących gratisowych przesyłek, jest zakup (rozumiany jako zakup i zatrzymanie, nie zwrócenie) produktu w określonej w promocji kwocie. Zwrot produktu nie uprawnia do skorzystania z promocji.

12. Adres do zwrotów, reklamacji, korespondencji:

F.H.U. NENE Magdalena Kowanetz

MARKA SOTHO
Węgrzce Wielkie 1384/2

32-002 Węgrzce Wielkie

tel. 661348591, 666325204

Nie odbieramy reklamacji i zwrotów z paczkomatów.

  • Rejestracja

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub Resetuj hasło