1. W razie pytań dotyczących zwrotu lub reklamacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia niejasności.
2. Jeśli w produkcie brakuje jakiegoś elementu, Produkt jest niezgodny z Zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia niejasności.
3. Reklamowany Produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym zawierającym dane Klienta, numer zamówienia, opis reklamowanej wady, paragon, numer rachunku do ewentualnego zwrotu środków.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Serwis przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, Produkt zostanie w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
5. W razie nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt jest odsyłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.
6. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki
Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na zamówienie Klienta.
7. Zwracany Produkt należy odesłać w stanie niepogorszonym w terminie do 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, w którym zawarty zostanie numer zamówienia, dane kupującego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu), wyszczególnienie zwracanych produktów oraz numer rachunku, na który mamy dokonać zwrotu środków.
Dowód zakupu (paragon z kasy fiskalnej lub faktura VAT) nie jest konieczny.
8. Zwrot pieniędzy za odesłany Produkt nastąpi na konto bankowe, wskazane przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego rachunku bankowego, przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.
9. Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
10. Koszt przesyłek reklamacyjnych i zwrotów pokrywa Klient.
11. W przypadku, kiedy Klient dokonał zakupu i skorzystał z promocyjnej darmowej przesyłki, a następnie zwrócił całość lub część towaru, otrzyma zwrot ceny towaru pomniejszony o koszt przesyłki gratisowej(zgodnie z aktualnym cennikiem).
Warunkiem skorzystania z promocji dotyczących gratisowych przesyłek, jest zakup (rozumiany jako zakup i zatrzymanie, nie zwrócenie) produktu w określonej w promocji kwocie. Zwrot produktu nie uprawnia do skorzystania z promocji.
12. Adres do zwrotów, reklamacji, korespondencji:
F.H.U. NENE Magdalena Kowanetz
MARKA SOTHO
Węgrzce Wielkie 1384/2
32-002 Węgrzce Wielkie
tel. 661348591, 666325204
Nie odbieramy reklamacji i zwrotów z paczkomatów.
Pliki do pobrania: