1. W razie pytań dotyczących zwrotu lub reklamacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia niejasności.

2. Jeśli w produkcie brakuje jakiegoś elementu, Produkt jest niezgodny z Zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia niejasności.

3. Reklamowany Produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym zawierającym dane Klienta, numer zamówienia, opis reklamowanej wady, paragon, numer rachunku do ewentualnego zwrotu środków.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Serwis przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, Produkt zostanie w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.

5. W razie nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt jest odsyłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.

6. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki

Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na zamówienie Klienta.

7. Zwracany Produkt należy odesłać w stanie niepogorszonym w terminie do 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, w którym zawarty zostanie numer zamówienia, dane kupującego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu), wyszczególnienie zwracanych produktów oraz numer rachunku, na który mamy dokonać zwrotu środków.

Dowód zakupu (paragon z kasy fiskalnej lub faktura VAT) nie jest konieczny.

8. Zwrot pieniędzy za odesłany Produkt nastąpi na konto bankowe, wskazane przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego rachunku bankowego, przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.

9. Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

10. Koszt przesyłek reklamacyjnych i zwrotów pokrywa Klient.

11. W przypadku, kiedy Klient dokonał zakupu i skorzystał z promocyjnej darmowej przesyłki, a następnie zwrócił całość lub część towaru, otrzyma zwrot ceny towaru pomniejszony o koszt przesyłki gratisowej(zgodnie z aktualnym cennikiem).

Warunkiem skorzystania z promocji dotyczących gratisowych przesyłek, jest zakup (rozumiany jako zakup i zatrzymanie, nie zwrócenie) produktu w określonej w promocji kwocie. Zwrot produktu nie uprawnia do skorzystania z promocji.

12. Adres do zwrotów, reklamacji, korespondencji:

F.H.U. NENE Magdalena Kowanetz

MARKA SOTHO
Węgrzce Wielkie 1384/2

32-002 Węgrzce Wielkie

tel. 661348591, 666325204

Nie odbieramy reklamacji i zwrotów z paczkomatów.

  • Rejestracja

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub Resetuj hasło