I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług i korzystania z Serwisu internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.sotho.pl
2.Właścicielem Serwisu www.sotho.pl jest Firma Handlowo-Usługowa NENE.
F.H.U. NENE Magdalena Kowanetz
Węgrzce Wielkie 1384/2
32-002 Węgrzce Wielkie
tel.: 661-348-591, 666-325-204 (od poniedziałku do piątku 8-16)
e-mail: sotho@interia.eu
biuro@sotho.pl
Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej NR 6616/2008 nadany przez Prezydenta Miasta Krakowa.
NIP 945-195-09-61
REGON 120794116
4. Znak towarowy SOTHO jest objęty prawem ochronnym w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej. Numer prawa wyłącznego 292406. Wykorzystywanie go bez zgody F.H.U NENE jest zabronione.
5. Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
6. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Ustawy o ochronie danych osobowych.
7. Potencjalny Klient przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu internetowego jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. Dokonanie zakupu w Serwisie jest równoznaczne z akceptacją całego regulaminu.
8. Zdjęcia towarów zamieszczone w Serwisie mogą, ze względów technicznych, w nieznacznym stopniu różnić się od faktycznego wyglądu, koloru produktów.
9. Definicje
Klient – osoba fizyczna nabywająca Produkty za pośrednictwem Serwisu.
Produkty – produkty sprzedawane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu.
Regulamin – niniejszy regulamin, określający warunki sprzedaży Produktów za pośrednictwem Serwisu.
Serwis – strona internetowa www.sotho.pl, służąca do świadczenia usług opisanych szczegółowo na tej stronie internetowej, w tym w szczególności sprzedaży Produktów.
Sprzedawca – Magdalena Fijoł, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą F.H.U. NENE z główna siedzibą pod adresem: Węgrzce Wielkie 708, 32-002 Węgrzce Wielkie, NIP 945-195-09-61, REGON 120794116.
Umowa – umowa sprzedaży Produktów zawarta przez Klienta i Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu.
Zamówienie – złożona przez Klienta oferta nabycia Produktów prezentowanych w ramach Serwisu.
II. Ceny produktów
1. Wszystkie ceny Produktów znajdujących się w Serwisie wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
2. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy towaru, które podane są w dalszej części Regulaminu.
3. Informacja na temat całkowitej wartości zamawianych Produktów przedstawiana jest w zakładce Koszyk i aktualizowana po dodaniu każdego produktu.
4. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia podawana jest po wybraniu sposobu płatności i dostawy.
5. Ceny Produktów przy zamówieniach hurtowych ustalane są indywidualnie.
III. Koszt i sposób dostawy
1. Wybór kosztu i sposoby dostawy należy do Klienta.
2. Koszt dostawy jest zawsze jeden, niezależnie od ilości zamówionych Przedmiotów.
3. Cennik i rodzaj dostawy:
POLSKA:
a) Przedpłata na konto :
- Poczta Polska 16 zł
- Paczkomat InPost 13 zł
- Przesyłka kurierska InPost 16 zł
b) Pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki)
- Poczta Polska 21 zł
- Przesyłka kurierska InPost 24 zł
ZAGRANICA:
a) Przedpłata na konto :
- Poczta Polska 30 zł
4. Przy zamówieniu na kwotę min. 150 zł i przy przedpłacie na konto przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub do paczkomatu InPost na terenie Polski są darmowe.
Przy zamówieniu powyżej 300 zł przesyłka kurierska jest darmowa.
5. Przy Zamówieniu na kwotę min. 300 zł i przy przedpłacie na konto przesyłka zagraniczna za pośrednictwem Poczty Polskie jest darmowa.
6. Ponowne wysłanie nieodebranej przesyłki, która zostanie do nas zwrócona przez Pocztę Polską, firmę Impost lub firmę kurierską, wiąże się z koniecznością ponownego uiszczenia przez Klienta kosztów przesyłki zgodnie z naszym cennikiem.
7. Nieodebranie przez Klienta przesyłki za pobraniem, wiąże się z koniecznością uiszczenia przez Klienta kosztów związanych z wysyłka i z jej zwrotem. Koszt zwrotu jest równy kosztowi wysyłki.
IV. Składanie zamówień.
1. Klient może składać Zamówienia w Serwisie, 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze.
2. Zamówienie można złożyć w jeden z poniższych sposobów:
a) W naszym Serwisie za pośrednictwem strony internetowej www.sotho.pl
b) Poprzez e-mail sotho@interia.eu lub biuro@sotho.pl, podając kod lub dokładną nazwę i cenę Produktów, adres na który mamy nadać Zamówienie, numer telefonu, formę płatności i wysyłki (przedpłata na konto czy wysyłka za pobraniem, przesyłka pocztowa czy kurierska).
c) Telefonicznie (w dni robocze pon-pt 8:00-16:00) pod numerem telefonu 661-348-591 lub 785-941-058, podając kod lub dokładną nazwę i cenę Produktów, adres na który mamy nadać zamówienie, numer telefonu, formę płatności i wysyłki (przedpłata na konto czy wysyłka za pobraniem, przesyłka pocztowa czy kurierska).
d) Za pośrednictwem naszych profili na portalu społecznościowym Facebook i Instagram.
3. Aby złożyć zamówienie w Serwisie, należy kliknąć na polecenie "Dodaj do koszyka" znajdujące się przy wybranym Produkcie. Podobnie należy postępować z kolejnymi Produktami, które Klient zamierza zamówić.
4. W Koszyku Klient wskazuje:
a) zamawiane Produkty(podając odpowiednią ilość oraz ich rodzaj);
b) adres, na jaki Produkt ma być dostarczony;
c) rodzaj dokumentu księgowego potwierdzającego sprzedaż: paragon fiskalny lub faktura VAT;
d) sposób dostawy;
e) sposób płatności;
f) inne dane, jeżeli ich udostępnienie jest konieczne w związku z realizacją Zamówienia.
4. Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia w Serwisie, Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres e-mailowy wiadomość potwierdzającą złożenie Zamówienia.
5. Jeśli opis Produktu wskazuje na możliwość wyboru długości, koloru itp. danego produktu, należy szczegóły dotyczące zamówienia podać w odpowiedniej zakładce podczas składania Zamówienia lub za pośrednictwem e-maila sotho@interia.eu lub biuro@sotho.pl.
Jeśli potrzebne informacje nie zostaną podane skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo.
6. Promocje trwające na stronie marki, na kontach społecznościowych marki nigdy się nie łączą, chyba, że opis akcji promocyjnej wskazuje inaczej.
7. Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem Umowy kupna-sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
V. Płatność
1. Należność, jaką Klient powinien uiścić podana jest w Zamówieniu.
2. Zamówienia można opłacać:
- przelewem bankowym lub przekazem na jedno z poniższych kont;
- poprzez szybkie płatności Przelewy24 - PayPro S.A., PayPal, PayPo.
a) Dane do wpłaty (bez udziału Przelewy24 - PayPro S.A., PayPal, PayPo):
F.H.U. NENE Magdalena Kowanetz
MARKA SOTHO
Węgrzce Wielkie 1384/2
32-002 Węgrzce Wielkie
Alior Bank 21 2490 0005 0000 4000 5999 6297
Pekao 57 1240 4706 1111 0010 9619 7614
b) Wybierając szybkie płatności Przelewy24 - PayPro S.A./PayPal zostaną Państwo bezpośrednio przekierowani do panelu Przelewy24 - PayPro S.A./PayPal, w którym będą Państwo mieli możliwość wyboru jednej z wielu możliwości zapłaty.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay lub odpowiednio Centrum Rozliczeniowego PayPal.
4. Tytuł przelewu
a) W tytule przelewu należy wpisać numer Zamówienia, jeśli było składane za pośrednictwem Serwisu www.sotho.pl.
W przypadku płatności szybkimi przelewami Przelewy24 - PayPro S.A. lub PayPal system automatycznie wygeneruje właściwy tytuł przelewu.
b) Jeśli Zamówienie było składane za pośrednictwem e-maila, należy w tytule przelewu podać adres e-mail, z którego składane było Zamówienie.
c) Jeśli Zamówienie było składane telefonicznie, w tytule przelewu należy podać swoje imię, nazwisko i numer telefonu, z którego Zamówienie było składane.
5. Na wpłatę czekamy 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia Zamówienia. Po tym czasie Zamówienie zostaje anulowane.
6. W przypadku Zamówień wykonywanych na specjalne zamówienie, konieczne jest wpłacenie ustalonej między Sprzedawcą a Klientem zaliczki. W takim przypadku Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po dokonaniu wpłaty umówionej kwoty. Zamówienia specjalne realizowane są wyłącznie z przedpłata na konto. Nie ma możliwości realizacji Zamówienia za pobraniem.
7.Darmowa przesyłka.
Dokonując jednorazowego zakupu w Serwisie za minimum 150 zł z przedpłatą na konto przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub do paczkomatu InPost jest darmowa.
V. Realizacja i dostawa zamówień.
1. Realizację Zamówienia rozpoczynamy:
a) w przypadku przedpłaty na konto, po zaksięgowaniu przelewu;
b) w przypadku wyboru przesyłki za pobraniem, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
2. Nie nadajemy przesyłek na podstawie potwierdzenia wpłaty.
3. Przesyłki nadajemy w ciągu 3 dni roboczych od rozpoczęcia realizacji Zamówienia.
4. Od momentu nadania przesyłki odpowiada za nią przewoźnik (Poczta Polska lub Kurier). Nie odpowiadamy za opóźnienia w ich dostarczeniu, za czas dostawy odpowiedzialny jest przewoźnik (Poczta Polska lub Kurier).
5. W przypadku niedostępności Produktów, informujemy o tym, tak szybko jak jest to tylko możliwe, jednak nie dalej jak do 3 dni roboczych od rozpoczęcia procedury realizacji Zamówienia.
6. W przypadku, gdy Produkt jest niedostępny i brak jest możliwości realizacji Zamówienia Klienta w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, Klient ma możliwość podjęcia decyzji o zmianie sposobu realizacji Zamówienia, poprzez wybór jednego z poniższych sposobów:
a) oczekiwanie na realizację Zamówienia w podanym przez Serwis terminie;
b) odstąpienia od zakupu;
c) częściowej realizacji Zamówienia (w stosunku do Produktów dostępnych) a częściowym odstąpieniu od Umowy ( w stosunku do produktów niedostępnych);
d) częściowej realizacji Zamówienia( w stosunku do Produktów dostępnych) a częściowej wymianie na inne Produkty( w stosunku do produktów niedostępnych).
7. Jeśli niedostępność Produktu okaże się trwała, wówczas zgodnie z dyspozycją Klienta wymieniamy Produkt na inny lub zwracamy należność.
8. Produkty wysyłamy dobrze zabezpieczone w kopertach ochronnych lub paczkach.
9. Średni czas dostawy na terenie Polski, liczony od momentu nadania przesyłki:
a) Przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz paczkomat InPost 1-2 dni robocze;
c) przesyłka kurierska 1 dzień.
10. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem Kuriera zostają ubezpieczone. Bardzo prosimy o sprawdzenie ich zawartości przy kurierze.
W przypadku uszkodzenia lub ubytku przesyłki kurierskiej, należy spisać z Kurierem protokół, w którym ujęta będzie data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzenia lub ubytku przesyłki. Protokół posłuży do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.
Bez protokołu reklamacje dotyczące przesyłki nie będą uwzględniane.
11. Za zniszczenia przesyłek przez Pocztę Polska nie odpowiadamy. W razie widocznego uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia. Z awizem udać się do odpowiedniej placówki Poczty Polskiej i tam w obecności pracownika Poczty Polskiej otworzyć przesyłkę. W przeciwnym razie reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polska nie będą przyjmowane.
12. W razie niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską w terminie 14 dni kalendarzowych od jej nadania, prosimy o kontakt. Złożymy wówczas reklamację na Poczcie. Procedura reklamacyjna na Poczcie Polskiej trwa 30 dni. Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę wypłaca nam odszkodowanie równe wartości zagubionego przedmiotu, jednak nie więcej niż 110 PLN. W razie bardziej wartościowych Zamówień, sugerujemy wybór ubezpieczonej przesyłki kurierskiej. Jeśli Poczta Polska zagubi przesyłkę, której wartość jest wyższa niż 110 zł, wówczas zwrócimy towar lub należność jedynie do kwoty 110 PLN.
13. W razie nieodebrania prze Klienta przesyłki z zamówieniem realizowanym z opcją przedpłatą na konto Sprzedawcy, Klient ponosi koszt zwrotu przesyłki do Sprzedawcy (zgodnie z aktualnym cennikiem spedytora) i ewentualnego jej ponownego nadania.
14. W przypadku zamówień realizowanych za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru przesyłki poprzez uiszczenie u spedytora kwoty pobrania. W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem. Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztu nadania i zwrotu przesyłki do Sprzedawcy zgodnie z aktualnym cennikiem spedytora i ewentualnego ponownego jej nadania.
VI. Reklamacje i zwroty
1. W razie pytań dotyczących zwrotu lub reklamacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia niejasności.
2. Jeśli w produkcie brakuje jakiegoś elementu, Produkt jest niezgodny z Zamówieniem, w Produkcie podczas użytkowania powstała wada, prosimy przesłać produkt na reklamację.
3. Reklamowany Produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym zawierającym dane Klienta, opis reklamowanej wady, paragon, numer rachunku do ewentualnego zwrotu środków.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Serwis przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, Produkt zostanie w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
5. W razie nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt jest odsyłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.
6. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki
Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na zamówienie Klienta.
7. Zwracany Produkt należy odesłać w stanie niepogorszonym w terminie do 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT), oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, w którym zawarty zostanie numer zamówienia, dane kupującego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu), wyszczególnienie zwracanych produktów oraz numer rachunku, na który mamy dokonać zwrotu środków.
8. Zwrot pieniędzy za odesłany Produkt nastąpi na konto bankowe, wskazane przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego rachunku bankowego, przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.
9. Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
10. Koszt przesyłek reklamacyjnych i zwrotów pokrywa Klient.
11. W przypadku, kiedy Klient dokonał zakupu i skorzystał z promocyjnej darmowej przesyłki, a następnie zwrócił całość lub część towaru, otrzyma zwrot ceny towaru pomniejszony o koszt przesyłki gratisowej(zgodnie z aktualnym cennikiem).
Warunkiem skorzystania z promocji dotyczących gratisowych przesyłek, jest zakup (rozumiany jako zakup i zatrzymanie, nie zwrócenie) produktu w określonej w promocji kwocie. Zwrot produktu nie uprawnia do skorzystania z promocji.
12. Adres do zwrotów, reklamacji, korespondencji:
F.H.U. NENE Magdalena Kowanetz
MARKA SOTHO
Węgrzce Wielkie 1384/2
32-002 Węgrzce Wielkie
te. 661348591
Nie odbieramy reklamacji i zwrotów z paczkomatów.
Pliki do pobrania:
Formularz reklamacyjny
Formularz odstąpienia od umowy
VII. Promocje
1. Zasady promocji podajemy zawsze przy konkretnej akcji. Promocje (upusty, rabaty, kody rabatowe, gratisowe przesyłki i inne) nigdy się ze sobą nie łączą, chyba, że wyraźnie podajemy w akcji promocyjnej inną informację.
VIII. Usługi dodatkowe
1. Istnieje możliwość zamówienia jednostronnego lub dwustronnego grawerunku. Grawer wykonujemy tylko na produktach do tego przystosowanych. Usługa jest dodatkowo płatna 20 zł/sztuka/strona. Wyjątek stanowią produkty, które posiadają grawerunek w cenie. Czas oczekiwania na grawerowaną biżuterię wynosi około 7-20 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, gdy mamy dużo zamówień na grawerunki i specjalne produkty, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Ze względu na ograniczoną powierzchnię zawieszek, przed zakupem prosimy o skonsultowanie długości grawerunku.
Produkty z grawerunkiem wykonujemy tylko z przedpłata na konto.
2. Produkty specjalne, niestandardowe, inne niż oferowane na stronie, wykonujemy tylko po przedpłacie na konto.
Wykonanie produktów specjalnych może (ale nie musi) wiązać się z dodatkową opłatą za wykonanie, projekt, materiał itp. Po ustaleniu szczegółów dotyczących zamówienia Klient zostaje poinformowany o wszelkich ewentualnych dopłatach powstałych na skutek wprowadzonych zmian. Czas realizacji zamówień specjalnych może (ale nie musi) być dłuższy niż regulaminowe 3 dni robocze.
IX. Karty podarunkowe
1. Wartość karty podarunkowej podana jest na karcie.
2. W sprzedaży posiadamy karty wartości 100, 150 i 200 zł. Chcąc zakupić karty innej wartości, należy wybrać większa liczbę kart, odpowiednią dla wartości, którą chcemy zakupić.
3. Kartami podarunkowymi można dokonywać płatności tylko za zakupy na stronie www.sotho.pl.
4. Każda karta posiada unikalny kod, po którego wpisaniu w odpowiednim polu podczas realizacji zamówienia, wartość zakupów znajdująca się w koszyku pomniejsza się o wartość wskazaną na karcie.
5. Przy zakupie produktu(-ów) za kwotę niższą niż wskazana na karcie nie ma możliwości zwrotu pieniężnej różnicy pomiędzy ceną produktu a wartością karty.
6. Dokonując zakupu produktu(-ów) za kwotę wyższą niż wskazana na karcie podarunkowej, system odliczy wartość karty a powstałą niedopłatę należy uregulować.
7. Karta nie może być wymieniana na środki pieniężne w całości lub w części oraz nie podlega zwrotowi.
8. Jedną kartę można wykorzystać tylko raz podczas jednego zakupu i nie można jej podzielić na kilka transakcji.
9. Karta nie posiada daty ważności. Można ją zrealizować w każdym czasie.
10. Każda karta podarunkowa jest wykonywana na specjalne zamówienie i posiada unikalny kod, dlatego karty te nie podlegają zwrotom.
11. Karty upominkowe wyłączone są ze wszystkich akcji promocyjnych, kodów rabatowych i innych, nawet wówczas, gdy kod rabatowy na nie zadziała.
X. Kod rabatowy 10% z Newslettera
1. Przed skorzystaniem z rabatu, bardzo prosimy o zapoznanie się z zasadami promocji.
2. Aby skorzystać z kodu rabatowego należy zapisać się do Newslettera, poprzez wpisanie w odpowiednim polu swojego adresu mailowego podanego podczas rejestracji na stronie www.sotho.pl.
3. Po zapisaniu się do Newslettera, na podany adres mailowy Uczestnik programu otrzyma kod rabatowy.
4. Należy złożyć zamówienie na stronie www.sotho.pl i w odpowiednim polu wpisać otrzymany drogą mailową kod rabatowy. Po jego zatwierdzeniu system automatycznie obniży wartość koszyka o 10%.
5. Maksymalny rabat, jaki można otrzymać po wpisaniu kodu rabatowego wynosi -50% liczony od ceny bazowej produktu.
6. Produkty objęte na stronie 50% obniżką są wyłączone z promocji.
7. Jeśli w koszyku Użytkownika znajdą się produkty objęte promocją oraz te wyłączone z promocji, rabat zostanie naliczony tylko do produktów biorących udział w promocji.
9. Kod rabatowy jest jednorazowy i obwiązuje tylko na pierwsze zakupy złożone po zapisaniu się do Newslettera.
10. Kod nie obowiązuje na koszty przesyłek.
11. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt Obsługą Klienta (telefoniczny, mailowy lub za pośrednictwem portali społecznościowych).
XI. Aktualna tabela wizerunków polskich cech probierniczych
Aktualna tabela wizerunków polskich cech probierczych (aby zobaczyć tabelę prosimy kliknąć w zdanie po lewej)
XII. Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia go na stronie www.sotho.pl
2. W kwestiach nie objętych postanowieniami Regulaminu, stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo polskie sądy powszechne.
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.